Willkommen Gast. Bitte Einloggen oder Registrieren
YaBB - Yet another Bulletin Board

ÜbersichtHilfeSuchenEinloggenRegistrieren  

Ist das ein Betrug ? (Gelesen: 2437 mal)
Marvin90
Ex-Mitglied

Ist das ein Betrug ?
15.11.2010 um 11:58:31

Hallo, ich bin bei au-pair world net angemeldet und bekam bei Facebook eine Nachricht von einer engländerin die in New York lebt und Arzt ist. Sie unten. Wir haben geschrieben und ich soll über fleetway travel 1650 Dollar überweißen  das über die Western Union Bank gehen soll. Erst wurde ich stutzig auch durch die Bezahlung, aba die Person will mit mir jetzt auch telefonieren sowohl auch ihr Mann und schickt mir die E-Mail Adressen der letzten Au-pairs demnächst. Hier ist die Nachricht von ihr über Facebook.

Hello Aupair
My name is Ana Bruz, a British citizen family that base and work in America, my husband name is Joe Bruz, I am a doctor and my husband is also a doctor we live in Manhattan, New York City, our home address is 169 w.76th st, Manhattan, New York City,10023, USA. We need an Auair/ Nanny for our two lovely kids because we are very busy parent, so we need some one who can take good care of them while we are not at home. The names of my kids are Jenny Bruz and Clara Bruz. Jenny is just 2years old, while Clara is 4years old. if you are ready to take care of my kids, if yes, i want you to know that you will be living with my family, and you will have your own privet bedroom, toilet and bathroom. Your responsibility in my house is just to take care of my Kids, cooking, taking them on shopping e.t.c and your working hour will be 6-7 hours par day while at the weekend will be your free period. I will pay he/she the sun of $2,000 as the basic salary and a pocket money of $300 every weekend for he/she to spend at the weekend, all together will be $3,200 per mouth. So I will like you to get back to me if you are interested in being my aupair nanny for my two lovely kids, hope to hear from you soon and if you are replying kindly get back to me via my e-mail address. Here is my e-mail address ana_bruz@yahoo.com...
Cheers.
Ana.

...

kann mir bitte jemnad helfen und sagen ob das real ist, oder wollen mich da auch welche über den Tisch ziehen ?

Danke im vorraus
mfg
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

APFS
Ex-Mitglied

Das ist ein Betrug !
Antwort #1 - 20.11.2010 um 14:49:27

"I will pay he/she the sun of $2,000 as the basic salary and a pocket money of $300 every weekend"    Laut lachend  Laut lachend

Spätestens hier erkennt man bereits den Betrug.  Wer zahlt das an eine AuPair ??    Zwinkernd
Zum Seitenanfang

IP gespeichert